חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

ייעלת? שיפרת? זכית!

בטקס מכובד שנערך בבית החולים לגליל המערבי נהריה במעמד מנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום, סגנו ד"ר משה דניאל והמנהלת האדמיניסטרטיבית גב' רותי יפרח, חולקו פרסים ותעודות הוקרה לעובדים שהגישו הצעות לייעול עבודתם ולשיפור איכות הטיפול בבית החולים.
Bookmark and Share
במסגרת שבוע האיכות שהתקיים בבית החולים לגליל המערבי בנהריה בשבוע שעבר, זכו שלושה עובדים בפרס כספי לאחר שהצעתם לייעול תהליכי עבודה נבחרו על ידי וועדה מיוחדת.

מדי שנה מתבקשים כלל עובדי בית החולים להגיש הצעות ועבודות לשיפור איכות הטיפול בחולים וייעול תהליכי עבודה. אחת לשנה מתכנסת ועדה מיוחדת אשר דנה בהצעות הללו ובוחרת את העבודות המצטיינות.
 
השנה זכו שלוש הצעות שהוטמעו כבר בעבודה היומיומית של העובדים. והזוכים הם:
 
האחראית על מתנדבי השירות הלאומי הגב' רות לוי – רות הקימה וייסדה אתר אינטרנט ייחודי לבית החולים אשר מטרתו לפרסם את פעילות המתנדבים, נהלי העבודה, זכויות וחובות וכמו כן ניתן להתעדכן דרך האתר על הפעילות השוטפת של המתנדבים. האתר זכה לתשבחות רבות והוא משמש מודל לחיקוי במספר בתי חולים בארץ.

ייעלת? שיפרת? זכית!
 
החשמלאי מר רונן יששכר – הצעתו של רונן חסכה לבית החולים אלפי שקלים בחודש . לפני הטמעת התהליך, פעלו מחמי השבת בבית החולים באמצעות כרטיסי הפעלה שעלות כל אחד מהם עמד 1,600 שקלים. הצוות נאלץ להתמודד עם תקלות רבות, אשר גרמו לליקויים באיכות השירות שניתן למטופלים שומרי שבת. בעקבות הצעתו של רונן, הותקנו 9 בקרים חדשים, שעלות כל אחד מהם 700 שקלים בלבד, והם הוכחו כיעילים וטובים יותר.
 
את הפרס השלישי קטפו העובדים יוסי טולדנו, ישראל גלברט וחיים גולדמברג אשר הביאו לשינוי טכני במערכת הניידת לדיאליזה ובניית מדריך למשתמש במערכת זו. השינוי שהטמיע הצוות באופן חיבור צנרת אספקת מים, אשר עד אז היתה מונחת על הרצפה ובאופן לא נגיש לפעולות נדרשות, הביאה להפחתה בזיהומים במערכת, להעלאת בטיחות המטופלים ולנגישות נוחה וטובה יותר למיטת המטופל ולחיבורי המערכת. הצוות אף כתב מדריך למשתמש, שמטרתו לתת מידע מדויק ומפורט על המערכת כדי למזער טעויות אנוש בתפעולה.
 
מנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום: "בית החולים חרט על דגלו את איכות הטיפול בחולה וייעול תהליכי עבודה. העובדים שלנו הם המשאב העיקרי שלנו ואני שמח וגאה על מעורבותם למען שיפור איכות  השירות. אני מאחל לזוכים המשך עבודה פוריה ומקווה לראות הצעות נוספות בשנים הבאות."

עוד בבריאות וכושר

מתי כדאי להזמין הדברה לעסקים?
מהו ביטוח סיעודי ומתי יש להפעילו?
ליצור סביבה מרגיעה בחצר הפרטית שלכם
טיפול של דיקור סיני

תגובות תגובות
X