חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

טיפים שחייבים ליישם בעת פרסום בפייסבוק

מה הם הטיפים אותם חשוב ביותר ליישם בעת פרסום בפייסבוק? כל הפרטים במאמר הבא
Bookmark and Share
אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לצורך פרסום באמצעות האינטרנט כיום היא הרשתות החברתיות ובפרט, הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר כיום: פייסבוק. פרסום בפייסבוק מהווה את אחת מהשיטות היעילות והזולות שקיימות כיום לצורך פרסום עסק באינטרנט. מדובר על שיטת שיווק ממוקדת ומפולחת, אשר ניתנת למדידה. פרסום נכון בפייסבוק יכול להוביל את העסק לחשיפה רחבה בדיוק בקרב קהל היעד המתאים לו.

טיפים לפרסום בפייסבוק


לפרסם ברשת פייסבוק, זוהי אופציה הפתוחה בפני כל אדם שמעוניין לפרסם באמצעות פלטפורמה זו. אולם, על מנת שפרסום בפייסבוק יהיה אפקטיבי, יש צורך לבצע אותו בצורה הטובה והיעילה ביותר שיכולה להיות. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לפרסם ברשת פייסבוק באופן האידאלי שיסב לכם תוצאות:
  1. ראשית כל, בטרם תתחילו לפרסם בפייסבוק, חשוב מאוד שתכינו את התשתית לפרסום איכותי. תשתית זו תכלול דף עסקי איכותי, אשר יעניק לקהל היעד הפוטנציאלי את כל המידע הנדרש להם אודות העסק וכן, דרכים ליצירת קשר עם העסק. כמו כן, יש לדאוג לתמונת קאבר יפה או סרטון תדמית בדף.
  2. פילוח המודעה בפייסבוק לקהל יעד ממוקד- אם אתם מפרסמים מודעה כלשהי בפייסבוק, חשוב מאוד שתעשו לה פילוח איכותי בהתאם לקריטריונים שונים כגון: מיקום, מין, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד. מעבר לכך, אם אתם מעוניינים לדייק אפילו יותר בקהל היעד שיראה את המודעה שלכם, כדאי לבצע פילוח למודעה ולכוון אותה עבור אנשים שכבר ביקרו באתר שלכם וכן, ניתן לכוון מודעה בהתאם לרשימת תפוצה של כתובות מייל או מספרי טלפון.
  3.  אחד הדברים החשובים ביותר עבור פרסום בפייסבוק הוא שימוש בסרטון או בתמונה במודעה אשר אתם מפרסמים. מה שימשוך את עין הגולש לרוב יהיה התמונה המלווה את המודעה או הסרטון, לצד  מסר שיווקי מתאים ותכליתי
  4. יש להתאים את סוג המודעות למטרות שלהם. כך לדוגמא: כאשר מדובר על מודעה שמטרתה היא למקסם את הכניסות לדף הנחיתה שלכם או לאתר שלכם, הרי שהמודעה צריכה להיות מוגדרת באופן שכל לחיצה על התמונה אשר מופיעה בה, תוביל את הגולש שלחץ לקישור הרצוי. אם המטרה של מודעה היא למקסם את החשיפה של פוסט או לחזק מותג כלשהו, כדאי לבחור בפוסט תמונה ולפרסם אותו בניוזפיד. מודעות תמונה לרוב משיגות תוצאות טובות יותר בהגדלת חשיפה.
  5. חשוב מאוד לבחון את הביצועים של המודעה שלכם על ידי הכלים הקיימים כיום לצורך קבלת מידע אודות חשיפה של מודעה, כמות הקלקות על מודעה ועוד.
בטרם מפרסמים בפייסבוק, חשוב מאוד לדעת שלא פעם עבור שיווק מוצלח ויעיל באמת, כדאי לבחור באנשי מקצוע העוסקים בתחום באופן מקצועי, מנוסה ומיומן. אם החלטתם ללכת על פרסום עצמאי, חשוב שתלמדו אודות פרסום בפייסבוק את כל מה שחשוב לדעת, בטרם תתחילו לבצע אותו.

עוד במגזין

מה היתרונות של בדיקות גנטיות
איך לחגוג אירוע בת מצווה במועדון: המדריך המלא
טיפים שחשוב לדעת לפני שקונים קלנועית
הדרכים הבטיחותיות ביותר לרכיבה על רייזר - טיפים שחייבים להכיר

תגובות תגובות
X