חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה

מבזקי חדשות

ניקיון דירה לאחר שריפה – כל מה שחשוב לדעת

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי על ידי חשמלאי

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי על ידי חשמלאי כל המידע במאמר הקרוב!

טיפים שחשוב לדעת לפני שקונים קלנועית

קלנועיות הפכו לכלי עזר חיוני עבור אנשים רבים עם מוגבלות בניידות. בפניכם טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני רכישת קלנועית >>

הדרכים הבטיחותיות ביותר לרכיבה על רייזר - טיפים שחייבים להכיר

הרייזר הוא רכב שטח פופולרי המציע חוויות מרגשות וביצועים מרשימים. עם זאת, כמו בכל כלי רכב ממונעים, יש לנקוט באמצעי זהירות על מנת להבטיח נסיעה חלקה ומהנה. במאמר זה, נדון בכמה מהטיפים החיוניים להרפתקה בטוחה עם רייזר.

לפני תביעת ביטוח לאומי? הגנו על עצמכם עם עורך דין

כאשר מדובר על הפעלת פוליסת ביטוח בריאות ממלכתי, יש להבין מי הגוף אשר אחראי על תביעות אלו, כיצד להכין את אסטרטגיית התביעה וכל מה שבין לבין אלו. קראו כאן מיהו האגף לביטוח לאומי וכיצד מתבצעת התביעה מולו.

עו"ד תעבורה והסדרי טיעון: אסטרטגיה נכונה בבית המשפט

בין אם מדובר על עבירות תנועה מסוג כזה או אחר, בתי המשפט בישראל נוטים במקרים רבים להחמיר עם הנאשמים, כאשר בחלק מהמקרים הפסיקה עשויה להוביל לענישה בהחלט כבדה. אם זו לא סיבה מספיק טובה לקבל סיוע מאת עו"ד תעבורה, ישנן סיבות נוספות לכך - המשיכו לקרוא.

מהו ביטוח סיעודי ומתי יש להפעילו?

הידעתם שכ-3.9 מיליון ישראלים מחזיקים בביטוח בריאות פרטי? בדומה למדינות מתוקנות נוספות בעולם, ביטוחים סיעודיים בישראל מבוססים על כמה שיטות שונות, כאשר כל מסגרות הביטוח מעוגנות בפוליסות מסוגים שונים. בעוד כי כל אזרח ישראלי זכאי לקבלת ביטוח סיעודי מטעם ביטוח לאומי, ביטוח זה נקרא למעשה ביטוח ממלכתי.

כל מה שצריך לדעת על מכינה קדם צבאית

כל מה שצריך לדעת על מכינה קדם צבאית כל המידע במאמר הקרוב לפרטים היכנסו לאתר >>

למה כל עסק חייב לשווק את עצמו בדיגיטל?

למה כל עסק חייב לשווק את עצמו בדיגיטל? כל המידע במאמר הקרוב >>
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

342 נפגעי תאונות דרכים בין השנים 2007-9 בנהריה

אור ירוק: כ- 101,000 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים בישראל במהלך השנים 2007-2009 מתוכם כ- 342 בנהריה.
Bookmark and Share
עוד נמצא על פי הנתונים כי 16,131 צעירים בני 20-24 נפגעו בתאונות דרכים בתקופה האמורה, יותר מכל קבוצת גיל אחרת (במספרים מוחלטים, על פי חלוקה לקבוצות חומש).

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "העובדה כי צעירים נפגעים בתאונות דרכים בשיעור הגבוה מגילאים אחרים באוכלוסייה נובע ממספר סיבות. רבים מהם נהגים חדשים ללא ניסיון.

הם נוטים לצאת לבלות בלילה, לא פעם לאחר ששתו אלכוהול. הם נוסעים עם חברים, אשר מסיחים את דעתם בזמן נהיגה, הם נוטים לקחת יותר סיכונים ויש להם לרוב ביטחון עצמי מופרז, מה שמדרבן אותם לנסוע במהירות מופרזת.

 
כל אלו מביאים לכך שצעירים נפגעים יותר מגילאים אחרים". עוד מוסיף אבואב: "אחת הסיבות למעורבותם הגבוהה יחסית של נהגים צעירים חדשים בתאונות דרכים הנה חוסר יכולתם לאתר סכנות ולזהות מצבים מסוכנים בכביש. איתור, זיהוי וחיזוי מצבים מסוכנים בכביש הינה מיומנות נרכשת ולכן ניתנת לשיפור באמצעות תוכניות אימון ממוקדות לנהגים חדשים".
 
עוד נמצא על פי הנתונים כי בין השנים 2007-2009 נפגעו בתאונות דרכים בכל הארץ 10,750 ילדים בני 0-14, מהם 8,175 (76%) כנוסעים ברכב ו-2,220 (20%) כהולכי רגל.
אבואב: "מכל גורמי היפגעות ילדים, תאונות דרכים מהוות את הגורם השני לאשפוזם והגורם הראשון לתמותת ילדים. כאמור, רוב הילדים נפגעים בתאונות דרכים כנוסעים ברכב.

לכן, קיימת חשיבות עליונה לחגור את הילדים כראוי, עם מושבי בטיחות ובוסטרים, אשר הוכחו כיעילים מאד בהורדת היפגעות ילדים כנוסעים ברכב. מושבים אלו נועדו להגביה את הילד ובכך לאפשר לחגורת הרכב לעבור במקומות הנכונים על הגוף.

 
ילדים מגיל 8 ואילך יכולים להיות מוגנים בחגורת הבטיחות הרגילה המותקנת ברכב, בתנאי שהיא אכן עוברת מהכתף של הילד לאגן הירכיים ולא לפני ראשו או צווארו. כמו-כן, לילדים מגיל זה מותר לשבת מלפנים או מאחור ברכב, אולם רצוי שישבו מאחור כשהם חגורים כהלכה".
 
נתון מעניין, הראוי להתייחסות נפרדת, היא העובדה כי בני 15-34 (חתך גילאים של 20 שנה מתוך כלל הגילאים) מהווים כמחצית מכלל הנפגעים בישראל באותה תקופה, 40% מכלל ההרוגים, 45% מכלל הפצועים קשה וכמחצית מהפצועים קל.
 
לגבי אוכלוסיית הקשישים (מגיל 65 והילך), כ-5,860 מהם נפגעו בתאונות דרכים בין השנים 2007-2009 בכל הארץ, המהווים 6% מכלל הנפגעים. את האוכלוסייה הקשישה, להבדיל מאוכלוסיות אחרות, מאפיינת דווקא היפגעותם כהולכי רגל. במהלך התקופה נפגעו 1,915 הולכי רגל, המהווים שליש מכלל הקשישים שנפגעו.
 
להלן הנתונים לגבי מס' הנפגעים בתאונות דרכים בנהריה:

גיל - קבוצת גיל 2007 2008 2009 סך הכל
  134 90 118 342
00-04 7 2 4 13
05-09 5 1 4 10
10-14 7   1 8
15-19 20 13 23 56
20-24 14 15 23 52
25-29 12 13 9 34
30-34 8 7 10 25
35-39 19 8 7 34
40-44 9 8 3 20
45-49 6 2 8 16
50-54 5 4 8 17
55-59 5 4 6 15
60-64 5 7 2 14
65-69 3 2 2 7
70-74 3 2 3 8
75-79 3 2 3 8
80-84 1     1
85+ 2     2

עוד בחדשות

10 טיפים לפני שבוחרים ללכת לטיפול זוגי
מה משפיע על הכלכלה שלנו?
סקר: רוב תושבי הצפון בעד מצלמות האכיפה סקר: רוב תושבי הצפון בעד מצלמות האכיפה
הילדה שריגשה את נשיא המדינה הילדה שריגשה את נשיא המדינה

תגובות תגובות
X