חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה

מבזקי חדשות

ניקיון דירה לאחר שריפה – כל מה שחשוב לדעת

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי על ידי חשמלאי

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי על ידי חשמלאי כל המידע במאמר הקרוב!

טיפים שחשוב לדעת לפני שקונים קלנועית

קלנועיות הפכו לכלי עזר חיוני עבור אנשים רבים עם מוגבלות בניידות. בפניכם טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני רכישת קלנועית >>

הדרכים הבטיחותיות ביותר לרכיבה על רייזר - טיפים שחייבים להכיר

הרייזר הוא רכב שטח פופולרי המציע חוויות מרגשות וביצועים מרשימים. עם זאת, כמו בכל כלי רכב ממונעים, יש לנקוט באמצעי זהירות על מנת להבטיח נסיעה חלקה ומהנה. במאמר זה, נדון בכמה מהטיפים החיוניים להרפתקה בטוחה עם רייזר.

לפני תביעת ביטוח לאומי? הגנו על עצמכם עם עורך דין

כאשר מדובר על הפעלת פוליסת ביטוח בריאות ממלכתי, יש להבין מי הגוף אשר אחראי על תביעות אלו, כיצד להכין את אסטרטגיית התביעה וכל מה שבין לבין אלו. קראו כאן מיהו האגף לביטוח לאומי וכיצד מתבצעת התביעה מולו.

עו"ד תעבורה והסדרי טיעון: אסטרטגיה נכונה בבית המשפט

בין אם מדובר על עבירות תנועה מסוג כזה או אחר, בתי המשפט בישראל נוטים במקרים רבים להחמיר עם הנאשמים, כאשר בחלק מהמקרים הפסיקה עשויה להוביל לענישה בהחלט כבדה. אם זו לא סיבה מספיק טובה לקבל סיוע מאת עו"ד תעבורה, ישנן סיבות נוספות לכך - המשיכו לקרוא.

מהו ביטוח סיעודי ומתי יש להפעילו?

הידעתם שכ-3.9 מיליון ישראלים מחזיקים בביטוח בריאות פרטי? בדומה למדינות מתוקנות נוספות בעולם, ביטוחים סיעודיים בישראל מבוססים על כמה שיטות שונות, כאשר כל מסגרות הביטוח מעוגנות בפוליסות מסוגים שונים. בעוד כי כל אזרח ישראלי זכאי לקבלת ביטוח סיעודי מטעם ביטוח לאומי, ביטוח זה נקרא למעשה ביטוח ממלכתי.

כל מה שצריך לדעת על מכינה קדם צבאית

כל מה שצריך לדעת על מכינה קדם צבאית כל המידע במאמר הקרוב לפרטים היכנסו לאתר >>

למה כל עסק חייב לשווק את עצמו בדיגיטל?

למה כל עסק חייב לשווק את עצמו בדיגיטל? כל המידע במאמר הקרוב >>
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

592 תאונות דרכים התקיימו בנהריה בין השנים 2003-2010

אור ירוק: 88,917 תאונות דרכים התרחשו ב-70 ערי ישראל נכון לשנים 2003-2010, המהוות כ- 65% מכלל התאונות בישראל באותה תקופה
Bookmark and Share
שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "מרבית תאונות הדרכים בישראל מתרחשות בתחום העירוני. לעומת זאת, בשל מהירות הנסיעה הנמוכה בעיר, חומרת התאונות פחותה מזו המתרחשת בדרכים בינעירוניות (כשליש מהתאונות הקטלניות). סוג התאונה השכיח ביותר בתחום העירוני הוא התנגשות חזית אל צד, המאפיינת בדרך כלל התנגשויות בצומת."
 
הערים בהן התרחש מספר התאונות הגדול ביותר

מספר תאונות הדרכים בתל אביב יפו הוא הגבוה ביותר מבין ערי ישראל שנבדקו בשנים 2003-2010, ועמד על 18,036 תאונות, מתוכן – 161 קטלניות, 960 קשות ו-16,915 קלות. בהפרש ניכר אחריה נמצאת ירושלים עם 9,065 תאונות, מתוכן 123 קטלניות, 911 קשות ו-8,031 קלות. חיפה עומדת על 5,892 תאונות, 78 קטלניות, 677 קשות ו-5,137 קלות. בבאר שבע התרחשו באותן שנים 4,294 תאונות, מתוכן 37 קטלניות, 282 קשות ו-3,975 קלות, ובאשדוד – 2,432 תאונות, 41 קטלניות, 285 קשות ו-2,106 קלות.

 
הערים בהן התרחש מספר התאונות הקטן ביותר
 
מספר תאונות הדרכים בשנים 2003-2010 בערערה היה הנמוך ביותר מבין ערי ישראל שנבדקו, ועמד על 78 תאונות, מתוכן 3 תאונות קטלניות, 27 קשות ו-48 קלות. בקרית מלאכי היה מספר התאונות 125, 4 מתוכן קטלניות, 10 קשות ו-111 קלות, בערד – 135 תאונות, מתוכן 5 קטלניות, 14 קשות ו-116 קלות, במעלות 139 תאונות, בהן 3 קטלניות, 21 קשות ו-115 קלות, באלעד – 139 תאונות, מהן 9 קשות ו-130 קלות, במבשרת ציון – 144 תאונות, 2 מהן קטלניות, 15 קשות ו-127 קלות ובגדרה – 146 תאונות, מהן 2 קטלניות, 14 קשות ו-130 קלות.
 
אבואב: "להבדיל מדרכים בינעירוניות, המרחב האורבאני מורכב יותר וקיימים בו יותר משתמשי דרך, רובם פגיעים ביחס לרכב, כמו למשל הולכי רגל ורוכבי אופניים. כמו-כן, רבים מהולכי הרגל שנפגעים הינם ילדים וקשישים. בתאונות אלו, הסיכוי לפגיעה קטלנית גבוה".
 
מה ניתן לעשות?
 
למרות שיפור מתמשך בבטיחות בדרכים בתחום העירוני בשנים האחרונות, יש עוד הרבה מה לשפר ולהשקיע, לרבות בחינוך, בתשתיות והגברת המודעות. למרבה הצער, המצב הכספי בעיריות אינו מאפשר להם טיפול מקיף וראוי בכל התחומים, אך האחריות והטיפול בנושא הבטיחות בדרכים צריך וחייב להיות מגובה ברמה הלאומית, לרבות בניית גשרים להולכי רגל, מעגלי תנועה וגבשושיות להאטת התנועה בעיר, יותר שוטרים ואכיפה, יותר חינוך ויותר הסברה.

להלן הנתונים לגבי העיר נהריה


יישוב - מקום אירוע התאונה חומרת תאונה סך הכל 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
נהריה   592 94 93 78 67 71 55 76 58
  קטלנית 10 3 2 2   2   1  
  קשה 82 13 10 6 13 17 4 8 11
  קלה 500 78 81 70 54 52 51 67 47
 

 

עוד בחדשות

10 טיפים לפני שבוחרים ללכת לטיפול זוגי
מה משפיע על הכלכלה שלנו?
סקר: רוב תושבי הצפון בעד מצלמות האכיפה סקר: רוב תושבי הצפון בעד מצלמות האכיפה
הילדה שריגשה את נשיא המדינה הילדה שריגשה את נשיא המדינה

תגובות תגובות
X