חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה

מבזקי חדשות

מה זה סיווג קבלנים?

כדי להבטיח שאנו מקבלים את העבודה המקצועית והאמינה ביותר, חשוב שנוודא כי הקבלן רשום תחת הסיווג הרלוונטי עבורנו - כאן ניתן ללמוד לעומק על סיווג הקבלנים ומשמעותו.

10 טיפים לפני שבוחרים ללכת לטיפול זוגי

איך לבחור בית דפוס דיגיטלי לעסק?

רוצים להיות נוכחים בדיגיטל? כיצד מתחילים: כנסו לקרוא!

הכירו את דולצ'ה דיבאני - חנות רהיטי היוקרה של הצפון

אל תתחילו את החיפושים שלכם בעקבות רהיטים בלי שביקרתם בסניף חיפה של דולצ'ה דיבאני לחובבי העיצוב והרהיטים בצפון.

החזר מס שבח

מהו מס שבח? כיצד עובד החזר מס השבח וכל מה שכדאי לדעת לכם לדעת בנושא, בסיקור המיוחד הבא.

סטטיסטיקה של משבר – אחד מכל חמישה עסקים לא ישרדו את החודשים הקרובים

משבר הקורונה הביא למכה אנושה לבעלי העסקים בישראל.

איך לבחור יועץ משכנתא

המון יועצי משכנתאות קיימים בשוק, אז איך יודעים איזה יועץ משכנתאות הטוב ביותר עבורכם? כנסו לקרוא!

איך ענף השיפוצים פועל ממשבר הקורונה?

הרבה שואלים איך ענף השיפוצים עובד בתקופה הנוכחית, והאם הוא נפגע? כנסו לתשובות!

הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי

על הליכי חדלות הפירעון, מה הם, אילו אפשרויות הם נותנים לך, ולמה כדאי לפתוח בהליך כזה?
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הודיה שרון - ראיית חשבון וייעוץ מס

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

המדריך לנפגע בתאונה - מאת עו"ד בירן

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

רישום בית משותף - ליווי וסיוע משפטי

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

האזרח משה ומלחמתו בפקקים

תושב נהריה משה זוהר שלח מכתבים לעירייה, למשרד התחבורה ולחברה הלאומית לדרכים, בהם הציע לפתור את בעיית הפקקים בעיר, ההולכת ומחמירה
Bookmark and Share
מזה חודשים ארוכים מנהל תושב נהריה תכתובות עם משרד התחבורה, החברה הלאומית לדרכים והעירייה, בהן הוא טוען שבעיית הפקקים בנהריה ובסמוך אליה הולכת ומחריפה, בין השאר בשל פתיחת המרכז המסחרי "חאמד סנטר". לדברי האזרח, משה זוהר, העובד בקרית אליעזר שבחיפה, מדי יום הוא מבזבז זמן רב בכניסות לנהריה וביציאות ממנה. לטענתו, כלי רכב רבים חולפים ביישוב בדרך לבתיהם מחוץ לנהריה, בעיקר החל משעות הצהריים, ואם כביש עוקף קריות היה נסלל עד צומת כברי, תנועה זו היתה נחסכת מתושבי נהריה. עוד טען זוהר, כי הנסיעה מנהריה לקרית אליעזר, מרחק 30 ק"מ, לוקחת לו פרק זמן כפול, כאשר בדרך הוא נאלץ לחלוף על כ-60 רמזורים.

האזרח משה ומלחמתו בפקקים

במכתבו לראש העירייה כתב זוהר: "אני מבקש להביא בפניך את בעיית התחבורה הקשה שנוצרה לאחרונה בכניסות לנהריה, משעות הצהריים ואילך. אשמח אם תתייחס לזה בכובד ראש, כפי שאתה מתייחס ברצינות רבה ליתר הנושאים. לדעתי, העומס נוצר כתוצאה מפתיחת המרכז המסחרי 'חאמד סנטר', המקבל זמן רמזור יותר מאשר לכלי רכב הנוסעים בכביש הראשי. יש לאפשר לתנועה הגדולה לזרום, ולכן יש לבקש להגדיל את זמן הרמזור לתנועה הגדולה. כמו כן, ניתן לשפר את הזרימה ע"י ביטול זמני של הרמזור בכניסה לעין שרה הישנה, ולהפנות רכבים אלו לרמזור שנפתח ליד 'גני לוי'. ברמזור זה יש לאפשר פנייה שמאלה לכיוון העיר.

זהו חיסכון של עוד 30 שניות מאוד קריטיות לזרימת התנועה. כמו כן, כפי שידוע לכולנו, הולך ונסלל כביש מקביל לכביש עכו-נהריה, שמתחיל מצומת וולקן ומגיע עד לעכו, ולא עד צומת כברי. הרוב המוחלט של כלי הרכב המגיעים לנהריה אינו שייך לעיר, ואנו מהווים תחנת מעבר עבורם ליישובי הצפון והמזרח". בסיום ביקש זוהר מראש העירייה להפעיל לחץ על משרד התחבורה להמשיך את כביש עוקף קריות עד צומת כברי. לטענתו, העירייה לא השיבה לו. גם ב"מבט חדש" לא התקבלה תגובת העירייה.

במכתבים ששלח לשר התחבורה, ישראל כץ, ולחברה הלאומית לדרכים (מע"צ לשעבר), הציע זוהר פתרונות אופרטיביים כדי לשחרר את הפקקים, וביניהם לאפשר "גל ירוק" בצמתים מרומזרים הסמוכים זה לזה. בין השאר המליץ זוהר לבצע "גל ירוק" משכונת עין שרה ועד לצומת לוחמי הגטאות, אותו כינה "אחד הצמתים המזעזעים בהם נתקלתי", ומצומת לוחמי הגטאות ועד צומת עכו מזרח. כמו כן הוסיף, כי לטעמו צומת שבי ציון מיותר, וכי ניתן לסלול כביש שירות עד רגבה.

מיטל כהן מאגף תשתית ופיתוח במשרד התחבורה השיבה לזוהר, כי טענתו בעניין כביש עוקף קריות תמוהה, "שכן פרויקט זה תוקצב, נמצא בביצוע ומושקעים בו משאבים בהיקף נרחב". עוד הוסיפה, שהממשלה החליטה על תכנון כביש 6 הצפוני עד צומת כברי.

מנהלת מחלקת שירות לקוחות בחברה הלאומית לדרכים, עינת דהאן, השיבה לזוהר כי "ביצוע גל ירוק מעין שרה עד לוחמי הגטאות אינו בר ביצוע, בשל קיום גל ירוק המחבר בין הצמתים מזרעה-שבי ציון-רגבה, ואילו צומת לוחמי הגטאות נמצא מרחק 2 ק"מ מצומת רגבה". גם ביצוע "גל ירוק" בין לוחמי הגטאות ועכו מזרח נדחה ע"י החברה, שכן "המרחק בין שני הצמתים גדול בשביל לחברם בגל ירוק (4 ק"מ)". לגבי צומת עכו מזרח נמסר, שהחברה תבצע מעקבים אחריו, ובמידת הצורך יבוצעו ספירות תנועה ועדכון תוכנית זמנים בהתאם. השבוע אמר זוהר: "איני מסופק מהתשובות. אמשיך להיאבק למען מתן פתרון הולם".

עוד בחדשות

10 טיפים לפני שבוחרים ללכת לטיפול זוגי
מה משפיע על הכלכלה שלנו?
סקר: רוב תושבי הצפון בעד מצלמות האכיפה סקר: רוב תושבי הצפון בעד מצלמות האכיפה
הילדה שריגשה את נשיא המדינה הילדה שריגשה את נשיא המדינה

תגובות תגובות
X