חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה

מבזקי חדשות

כך נבחר שמפו סילבר לשיער

מתי הפך האטליז לחנות הממתקים החדשה?

מספר טיפים כיצד לבחור את האטליז הנכון ביותר עבורכם.

סוכן ציוד וחומרים

מדוע כדאי להיעזר בסוכן ציוד בתחום בניית הציפורניים? כנסו לקרוא!

מציאת פרויקטים לשיווק בחיפה והקריות

התחדשות עירונית היא כלי לפיתוח כלכלי המשמש רשויות מקומיות רבות ברחבי הארץ. כיצד אתם יכולים לקחת את ההתחדשות העירונית, ולהפוך אותם ליתרון בנכס הנדל"ני הבא שלכם!

5 טיפים למתווך המתחיל

מעוניין להתחיל לעבוד כמתווכים? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל בצורה הטובה ביותר.

הפשרת קרקעות איך זה עובד ומה חשוב לדעת בנושא?

לא פעם ולא פעמיים בטח שמעתם את המושג "הפשרת קרקעות" ולא ידעתם מה זה אומר, אז הנה המדריך לנדלניסט המתחיל בנושא הפשרת קרקעות.

למה כדאי לשלב צמחיה מלאכותית בעיצוב?

בעולם העיצוב ידוע שצמחיה יכולה להביא הרבה יתרונות למראה של חלל, גם בפנים הבית וגם מחוץ לו. יחד עם זאת לצמחיה טבעית ישנם חסרונות שלעיתים קשה להתגבר עליהם. למרבה המזל ניתן להשתמש בצמחיה מלאכותית כדי להתגבר על המכשולים הללו.

קורס NLP

שיטת ה-NLP היא שיטה שהפכה בשנים האחרונות לפופולרית במיוחד ואין זה מפתיע כלל. שיטה זו נפלאה לטיפול ממוקד המסייע להגדיר מטרה ברורה והסרה של מחסומים ודפוסים ישנים. זהו אולי מושג שאתם מזהים בשמו אך אינכם יודעים מהי משמעותו. הרשו לנו להסביר בדיוק מהי השיטה וכיצד ניתן ללמוד אותה.

הפשרת קרקעות – מה זה אומר בדיוק?

קבוצת ברק רפאל הכינה עבורכם מאמר שבו כל מה שצריך לדעת על הפשרת קרקעות.
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

לקוח סמוי

מה זה ׳לקוח סמוי׳, איך זה עובד ולאלו מטרות ושימושים הוא נועד? כנסו לקרוא!
Bookmark and Share
רוב האנשים עשויים להיות מוטרדים קלות כשהם בסופרמרקט ומגלים שמחיר המגבונים גבוה מכפי שהוכרז במודעת המבצעים וההנחות. אבל עבור יואב זו יכולה להיות סיבה לזעם. באותה מידה הוא יהיה נסער מאוד אם יגלה שהקפה שהוא אוהב נעדר מהמדפים.
יואב הוא ׳לקוח סמוי׳, אחד מאלפי אנשי המקצוע הסורקים את החנויות בחיפוש אחר מדפים ריקים, סחורות שלא במקומם, עוגיות מעופשות או חדרי שירותים מטונפים. הטריטוריה שלו יכולה להשתרע על פני אזור מסוים, כשהמעסיק הוא מנהל רשת החנויות. למעשה, הלקוח הסמוי מעניק למנהל הרשת מבט מהיר על האופן שבו אנשים רגילים קונים בחנויות שלו.

לקוח סמוי מהו?
לקוחות סמויים – שהם צרכנים מקצועיים שמשלמים להם עבור ביקור בחנויות, אכילה במסעדות או כניסה לבנק כדי שידווחו על החוויה שעברו – קיבלו על עצמם תפקיד שהופך בשנים האחרונות ליותר ויותר חשוב. זאת משום שחברות רבות צמחו באופן  שמקשה עליהן לפקח על כל אחד מהסניפים שלהן וכעת הן מחפשות דרכים אחרות שיאפשרו להן לעקוב אחר השירות שמקבלים לקוחותיהם.

שימוש ב׳לקוח סמוי׳, כדרך להערכה עצמית
לאור התחרות הקשה בשוק הגלובלי של ימינו, קמעונאים זקוקים לדרך שתאפשר להם להעריך את עצמם. צד שלישי חסר ענין המשמש כלקוח סמוי, הוא אחת הדרכים הטובות המאפשרת להם להגיע להערכה הוגנת. ואכן בארה״ב של ימינו, כמעט כל חברות הקמעונאות משתמשות באופן קבוע בלקוחות סמויים.
הצורך בפריסת לקוחות סמויים ברשתות הגדולות המפעילות חנויות בפריסה ארצית, הולך וגדל וֹבהשוואה למצב שהיה עד לפני חמש שנים בלבד, מספר ׳המרגלים׳ הללו הוכפל.
מה עושה הלקוח הסמוי?
  • במקרה שהוא בודק את השירות בבנק, הוא עשוי לדווח על קשיים של פקיד הבנק שפותח ללקוח חשבון חדש, או על התייחסות שונה של פקיד הבנק ללקוח ממוצא אתיופי שמבקש הלוואה לעומת היחס שמקבל לקוח ממוצא אירופאי.
  • במקרה של ביקור במסעדה, הלקוח הסמוי יכול לתזמן את זמן הגעת ׳מקלות הלחם׳ לשולחן.
  • במקרה של ביקור בחנות בקניון, הוא עשוי להתייחס לעקביות החיוך על פניה של המוכרת.
כאשר לקוח סמוי טוב אמור לשים לב לכול פרט ופרט, המנהל החכם ישתמש רק לעתים נדירות בממצאים שהוצגו לפניו כדי לפטר עובדים. במקום זאת, הוא יהפוך את הממצאים לכלי לתרגול ולאמון שישפרו את התנהלות העובדים.
אם לפני 20 שנה הרעיון היה ש׳המרגל׳ יוכל לראות מי גונב מהקופה, כעת כמעט כל החברות מתמקדות בעיקר במטרה להשיג רמה גבוה של שביעות רצון מצד הלקוחות.

אילו פרטים ניתן לשפר בעקבות ביקור הלקוח הסמוי?
הנה לדוגמה פרטים שהלקוח הסמוי עשוי לדווח עליהם:
  • הכניסה לחנות מלוכלכת בבדלי סיגריות, מה שעשוי להרתיע את הקונים.
  • בבית המרקחת הלקוח מקבל יחס ידידותי למדי, 4 עובדים עומדים לשירות הקונים.
  • במעדנייה, הלקוח הזמין חצי קילו גבינה, ארבעת העובדים ענדו תגים וכולם היו ערניים וידידותיים.
  • בחנות היופי – לקוחה ביקשה סוג של קרם פנים ופילינג לפנים, ושני המוצרים לא היו זמינים בחנות.

עוד במגזין

מתי הפך האטליז לחנות הממתקים החדשה?
סוכן ציוד וחומרים
מציאת פרויקטים לשיווק בחיפה והקריות
למה כדאי לשלב צמחיה מלאכותית בעיצוב?

תגובות תגובות
X