חדשות גלריות תמונות מגזין ספורט תרבות ופנאי חברה וקהילה חינוך ולימודים חיי לילה

מבזקי חדשות

אוכל לכלבים: כל מה שחשוב לדעת

ההיצע רב, והבריאות של הכלב שלכם חשובה, וגם ההנאה. אז הכנו לכם מאמר כיצד לבחור את האוכל הנכון לכלב שלכם.

כך נבחר שמפו סילבר לשיער

מתי הפך האטליז לחנות הממתקים החדשה?

מספר טיפים כיצד לבחור את האטליז הנכון ביותר עבורכם.

סוכן ציוד וחומרים

מדוע כדאי להיעזר בסוכן ציוד בתחום בניית הציפורניים? כנסו לקרוא!

מציאת פרויקטים לשיווק בחיפה והקריות

התחדשות עירונית היא כלי לפיתוח כלכלי המשמש רשויות מקומיות רבות ברחבי הארץ. כיצד אתם יכולים לקחת את ההתחדשות העירונית, ולהפוך אותם ליתרון בנכס הנדל"ני הבא שלכם!

5 טיפים למתווך המתחיל

מעוניין להתחיל לעבוד כמתווכים? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל בצורה הטובה ביותר.

הפשרת קרקעות איך זה עובד ומה חשוב לדעת בנושא?

לא פעם ולא פעמיים בטח שמעתם את המושג "הפשרת קרקעות" ולא ידעתם מה זה אומר, אז הנה המדריך לנדלניסט המתחיל בנושא הפשרת קרקעות.

למה כדאי לשלב צמחיה מלאכותית בעיצוב?

בעולם העיצוב ידוע שצמחיה יכולה להביא הרבה יתרונות למראה של חלל, גם בפנים הבית וגם מחוץ לו. יחד עם זאת לצמחיה טבעית ישנם חסרונות שלעיתים קשה להתגבר עליהם. למרבה המזל ניתן להשתמש בצמחיה מלאכותית כדי להתגבר על המכשולים הללו.

קורס NLP

שיטת ה-NLP היא שיטה שהפכה בשנים האחרונות לפופולרית במיוחד ואין זה מפתיע כלל. שיטה זו נפלאה לטיפול ממוקד המסייע להגדיר מטרה ברורה והסרה של מחסומים ודפוסים ישנים. זהו אולי מושג שאתם מזהים בשמו אך אינכם יודעים מהי משמעותו. הרשו לנו להסביר בדיוק מהי השיטה וכיצד ניתן ללמוד אותה.
חפש באתר

מקורות מידע מומלצים ברשת

אורית צוקר - טיפול בחרדות וייעוץ זוגי

הולי בייגל - שירותי קייטרינג חלבי

לימודי הנדסה - הפקולטה להנדסה כימית

פיקסייל - הדפסת תמונות על חומרים

שטרן ושות’ - משרד רואי חשבון בצפון

תושב חוזר - כל מה שכדאי לך לדעת

תמיכה לעמותות - הקמה, רישום וייעוץ

לוח אירועים

  

סקר מקומי

את מי מהסטנדאפיסיטים הבאים הייתם רוצים לראות בנהריה?

  • שחר חסון
  • נדב אבקסיס
  • שלום אסייג

המדריך הנכון לעיצוב כרטיס ביקור

בעיצוב כרטיס ביקור חשוב לשמור על מספר עקרונות בסיסיים שישדרגו את הנראות -לפניכם מספר טיפים בדרך ליצירת כרטיס הביקור האידאלי.
Bookmark and Share
כרטיס ביקור הוא מצרך חובה לכל איש מקצוע או בעל עסק שרוצה למשוך לקוחות פוטנציאליים. הכרטיס מייצג את העסק ואמור לשדר את הרושם המבוקש מהשפה העיצובית ועד המסר המשתמע ממנו. בעיצוב כרטיס ביקור חשוב לשמור על מספר עקרונות בסיסיים מהקפדה על הפונטים ועד בחירת הטקסט הנכון והאייקונים שישדרגו את הנראות. לפניכם מספר טיפים בדרך ליצירת הכרטיס:

שרטטו את גבולות הגזרה
בשלב הראשון בגיבוש הפורמט חשבו על הגודל של אותו כרטיס ביקור והאם תרצו כרטיס בגודל סטנדרטי או בגודל בלתי שגרתי ומיוחד שיבלוט מתוך ערמת הכרטיסים. הגודל הממוצע הוא 9X5 וניתן בהחלט לשדרג לגודל מרשים יותר של 8X5.5 הדומה לגודל של כרטיס אשראי וניתן לשמור אותו בנוחות בארנק ולשלוף בעת הצורך. כמובן שיש גם סוגים מיוחדים של כרטיסים בהדפסת תלת ממדית או כרטיס שהוא סוג של אוריגמי ומייצר מעין משחק הרכבה נחמד לכל מי שמקבל אותו לבניית מודל מעניין. החליטו מראש על הגודל והתייחסו גם לעלות ההדפסה, כי ככל שהכרטיס גדול יותר או מורכב יותר כך הפקתו תעלה יותר. כמו כן, אלמנטים ייחודיים כמו- קצוות מעוגלים, הטבעות, לכה סלקטיבית ביד ונייר עבה במיוחד או מחומר לא שגרתי (למשל, פשתן) ייקרו את המחיר ומצד שני, ישדרגו את המראה.

שאלה של טיפוגרפיה
פיזור הטקסט על גבי הכרטיס בעל השפעה משמעותית. חשוב לבחור פונטים קריאים וברורים ובגוון שיודגש על גבי הצבע הנבחר לרקע. התייחסו לפיזור הטקסט על גבי הכרטיס – מרווחים בין שורות ומרכוז המלל. החליטו האם להדפיס כרטיס דו כיווני – בצד אחד תהיה כותרת מושכת כמו האם חסרים לכם שירותים לניהול המשרד או איך תגיעו להצלחה עסקית גדולה במיוחד? ובצדו השני של הכרטיס תהיה התשובה יחד עם קריאה לפעולה, הסלוגן של העסק ופרטי ההתקשרות. חשוב לצמצם את המסר לקצר, קליט וקולע ומצד שני, לא לשכוח פרטים חיוניים כמו טלפון, כתובת, מייל, כתובות מקוצרות לפרופיל ברשתות החברתיות. אם יש מידע רב שברצונכם להדפיס על הכרטיס וברצונכם לחסוך בשטח השתמשו בקוד QR שאנשים יוכלו לסרוק במהירות ולשאוב את המידע הרלבנטי. בכל מקרה, נסו להבליט את המידע החשוב לכם ביותר כמו טלפון, תפקיד בחברה וכדומה.

הקשר בין העסק לכרטיס
חשוב לשמור על קורלציה בין סוג העסק ועולם התוכן של הכרטיס ומיתוגו. אפשר לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור למשל, כרטיס הנושא דמות של בעלי חיים לכרטיס של וטרינר או כרטיס בצורת רהיט לעסק של נגר. התייחסו לגוונים המזוהים עם הלוגו ולמה משדר כל צבע – גוונים פסטליים רכים ועדינים, צבעים ססגוניים נועזים, לבן קלאסיקה או שחור בעל נוכחות דרמטית. הקפידו על עיצוב שיעביר את המסר בדרך בה אתם מעוניינים. למשל, מרקם יוקרתי, נייר ממוחזר שמשדר הקפדה על איכות הסביבה וכדומה. בכל מקרה, ברגע שפונים לבית דפוס איכותי אפשר להיות רגועים בכל הנוגע לטיב ההדפסה וההתאמה של התוצר הסופי לעיצוב המקורי.

במו ידיכם או אצל מעצב? זו השאלה!
ההתלבטות המעסיקה רבים היא האם לעצב בעצמם דרך מערכת ידידותית למשתמש שמאפשרת לעצב כרטיסים לפי תבניות, לגרור אלמנטים, לבחור פונט וצבעים וליצור כרטיס קאסטום מידי וליהנות מתהליך היצירה הדיגיטלי מהאפיון ועד שליחת התוצר לדפוס, או לחילופין לפנות מלכתחילה לגרפיקאי מקצועי שיעצב עבורכם כרטיס על פי הבריף ולפי הקונספט המבוקש. הכל תלוי בכם ובתקציב שתרצו להשקיע. מה שבטוח אל תוותרו על כרטיס ביקור שילווה אתכם בפגישות עבודה ובכנסים ויהווה מגנט ללקוחות חדשים! 

עוד בחברה וקהילה

אזרחות פורטוגלית - כל מה שכדאי לדעת
מדריך לבחירת צעצועים
הפקת אירועים - חדשנות ואטרקציות בתחום
מוטיבציה בקרב עובדים – המטרה העליונה עבור מנהלים!

תגובות תגובות
X